Працю справжнього педагога живить віра в людину. Він повинен бути оптимістом, глибоко вірити у сили й можливості дітей, бачити насамперед усе краще, що їм притаманне, "проектувати хороше"
Вчитель XXI століття повинен володіти і традиційними для наставників будь-яких епох якостями: любов до своєї роботи, дітей, вміння викладати , навчати, працювати в колективі
Ідеальний учитель не може бути взагалі, він може бути для конкретної людини. І для кожної людини образ цей розрізнений, причому розрізняється цей образ і в різні періоди життя окремої людини.
Ідеальний учитель - ця така істота, яка в потрібний момент дає поштовх до розвитку, це той, хто розбудить сплячого до пильнування, хто примушує бути уважним, активним, живим
Ідеальному вчителю цікавий процес. Він не стурбований проміжними результатами. Йому цікаві зміни дитини, і вчитель дивується та радіє цим змінам. Дитина довіряє тому, що вона дійсно цікава вчителю.
Тільки у вчителя є така можливість вчитися літати безліч разів! Він бере новий клас і знову стає на старт і знову вчиться літати, з кожним разом все вище і все досконаліше.
Ідеалізовані особистісні і професійні якості, що складають поняття професійної готовності педагога, представлені у вигляді професіограми, Професіограма є своєрідним паспортом, який містить сукупність особистісних якостей, педагогічних і спеціальних знань і умінь, необхідних для вчителя
Гуманістична спрямованість особистості вчителя означає ставлення до дитини як до найвищої цінності, визнання її права на свободу і щастя, вільний розвиток і прояв своїх здібностей.
Дійсно педагогічна спрямованість особистості - це стійка мотивація формування особистості учня, її всебічного гармонійного розвитку. Саме ця спрямованість вважається гуманістичною.
Cупер!Це добре ,що виконали)
ВідповістиВидалитиТреба йти до мрії і виконати всі пункти,звчичайно буде важко...Але ви справитесь.Ми у вас віримо
ВідповістиВидалитиПрацю справжнього педагога живить віра в людину. Він повинен бути оптимістом, глибоко вірити у сили й можливості дітей, бачити насамперед усе краще, що їм притаманне, "проектувати хороше"
ВідповістиВидалитиВчитель XXI ст.. має бути твердим, непохитним, послідовний у своїх вимогах і водночас гнучким.
ВідповістиВидалитиУчитель — головна фігура педагогічного процесу. Його особистий приклад — могутній фактор виховного впливу.
ВідповістиВидалитиГоловне завдання вчителя — навчати і виховувати. У ньому закорінені функції педагога
ВідповістиВидалитиНовий час вимагає нових підходів до вирішення проблем, нових методів роботи, зокрема і в ремеслі вчителя, викладача.
ВідповістиВидалитиВажливим для вчителя XXI століття є вміння користуватися не тільки сучасними технологіями, проте і методами у навчанні.
ВідповістиВидалитиВчитель XXI століття повинен володіти і традиційними для наставників будь-яких епох якостями: любов до своєї роботи, дітей, вміння викладати , навчати, працювати в колективі
ВідповістиВидалитиІдеальним вчителем стати дуже важко, на мою думку ,це можливо ,але треба дуже багато зусиль....Але ви це зробити ,ми у вас віримо...
ВідповістиВидалитиУчитель - це покликання, учительство - це служіння, а не праця.
ВідповістиВидалитиІдеальний учитель ніколи не є найяскравішим. Він узагалі не повинен бути яскравим, бо він тільки передає через себе послання учню.
ВідповістиВидалитиІдеальний учитель не може бути взагалі, він може бути для конкретної людини. І для кожної людини образ цей розрізнений, причому розрізняється цей образ і в різні періоди життя окремої людини.
ВідповістиВидалитиІдеальний учитель - ця така істота, яка в потрібний момент дає поштовх до розвитку, це той, хто розбудить сплячого до пильнування, хто примушує бути уважним, активним, живим
ВідповістиВидалитиІдеальному вчителю цікавий процес. Він не стурбований проміжними результатами. Йому цікаві зміни дитини, і вчитель дивується та радіє цим змінам. Дитина довіряє тому, що вона дійсно цікава вчителю.
ВідповістиВидалитиЯк не може бути доброї системи освіти без доброго вчителя, так утрачається значення мати доброго вчителя без доброї системи освіти
ВідповістиВидалитиТільки у вчителя є така можливість вчитися літати безліч разів! Він бере новий клас і знову стає на старт і знову вчиться літати, з кожним разом все вище і все досконаліше.
ВідповістиВидалитиІдеалізовані особистісні і професійні якості, що складають поняття професійної готовності педагога, представлені у вигляді професіограми, Професіограма є своєрідним паспортом, який містить сукупність особистісних якостей, педагогічних і спеціальних знань і умінь, необхідних для вчителя
ВідповістиВидалитиГуманістична спрямованість особистості вчителя означає ставлення до дитини як до найвищої цінності, визнання її права на свободу і щастя, вільний розвиток і прояв своїх здібностей.
ВідповістиВидалитиДійсно педагогічна спрямованість особистості - це стійка мотивація формування особистості учня, її всебічного гармонійного розвитку. Саме ця спрямованість вважається гуманістичною.
ВідповістиВидалити