12 бер. 2015 р.


Колеги, як Вам? Мені ще є до чого прагнути... Але принаймні два останніх пункти я щойно виконала!

20 коментарів :

  1. Треба йти до мрії і виконати всі пункти,звчичайно буде важко...Але ви справитесь.Ми у вас віримо

    ВідповістиВидалити
  2. Працю справжнього педагога живить віра в людину. Він повинен бути оптимістом, глибоко вірити у сили й можливості дітей, бачити насамперед усе краще, що їм притаманне, "проектувати хороше"

    ВідповістиВидалити
  3. Вчитель XXI ст.. має бути твердим, непохитним, послідовний у своїх вимогах і водночас гнучким.

    ВідповістиВидалити
  4. Учитель — головна фігура педагогічного процесу. Його особистий приклад — могутній фактор виховного впливу.

    ВідповістиВидалити
  5. Головне завдання вчителя — навчати і виховувати. У ньому закорінені функції педагога

    ВідповістиВидалити
  6. Новий час вимагає нових підходів до вирішення проблем, нових методів роботи, зокрема і в ремеслі вчителя, викладача.

    ВідповістиВидалити
  7. Важливим для вчителя XXI століття є вміння користуватися не тільки сучасними технологіями, проте і методами у навчанні.

    ВідповістиВидалити
  8. Вчитель XXI століття повинен володіти і традиційними для наставників будь-яких епох якостями: любов до своєї роботи, дітей, вміння викладати , навчати, працювати в колективі

    ВідповістиВидалити
  9. Ідеальним вчителем стати дуже важко, на мою думку ,це можливо ,але треба дуже багато зусиль....Але ви це зробити ,ми у вас віримо...

    ВідповістиВидалити
  10. Учитель - це покликання, учительство - це служіння, а не праця.

    ВідповістиВидалити
  11. Ідеальний учитель ніколи не є найяскравішим. Він узагалі не повинен бути яскравим, бо він тільки передає через себе послання учню.

    ВідповістиВидалити
  12. Ідеальний учитель не може бути взагалі, він може бути для конкретної людини. І для кожної людини образ цей розрізнений, причому розрізняється цей образ і в різні періоди життя окремої людини.

    ВідповістиВидалити
  13. Ідеальний учитель - ця така істота, яка в потрібний момент дає поштовх до розвитку, це той, хто розбудить сплячого до пильнування, хто примушує бути уважним, активним, живим

    ВідповістиВидалити
  14. Ідеальному вчителю цікавий процес. Він не стурбований проміжними результатами. Йому цікаві зміни дитини, і вчитель дивується та радіє цим змінам. Дитина довіряє тому, що вона дійсно цікава вчителю.

    ВідповістиВидалити
  15. Як не може бути доброї системи освіти без доброго вчителя, так утрачається значення мати доброго вчителя без доброї системи освіти

    ВідповістиВидалити
  16. Тільки у вчителя є така можливість вчитися літати безліч разів! Він бере новий клас і знову стає на старт і знову вчиться літати, з кожним разом все вище і все досконаліше.

    ВідповістиВидалити
  17. Ідеалізовані особистісні і професійні якості, що складають поняття професійної готовності педагога, представлені у вигляді професіограми, Професіограма є своєрідним паспортом, який містить сукупність особистісних якостей, педагогічних і спеціальних знань і умінь, необхідних для вчителя

    ВідповістиВидалити
  18. Гуманістична спрямованість особистості вчителя означає ставлення до дитини як до найвищої цінності, визнання її права на свободу і щастя, вільний розвиток і прояв своїх здібностей.

    ВідповістиВидалити
  19. Дійсно педагогічна спрямованість особистості - це стійка мотивація формування особистості учня, її всебічного гармонійного розвитку. Саме ця спрямованість вважається гуманістичною.

    ВідповістиВидалити

Популярні новини